| Majanrakennuskilpailun voittajat |
|
|
|
| 16.09.2011 16:49 | |||
|
Mun Vuoro! -hankkeen valtakunnalliseen majanrakennuskilpailuun osallistui 122 majaa, aina Australiaa ja Saksaa myöden. Tuomaristo arvosti erityisesti luonnonmateriaaleista rakennettuja majoja, joiden rakentamisessa ei vahingoitettu ympäristöä.
Tuomaristo päätyi palkitsemaan 12 majaa. Palkittavat majat ovat osoitteessa: http://www.munvuoro.fi/cms/wp-content/uploads/Voittaneet-majat.pdf
Kilpailuun osallistuneita majoja voi käydä edelleen ihailemassa osoitteessa: www.munvuoro.fi/majanrakennuskilpailu
Kiitos kaikille kilpailuun osallistuneille ja onnea voittaneille! Mun Vuoro! -hanke haluaa erityisesti kiittää kilpailun idean keksineitä tyttöjä, Annaa ja Valentinaa! Mun Vuoro! kiittää
Mun Vuoro! -hankkeen toiminta päättyy virallisesti tähän tiedotteeseen. Hanke on saanut paljon hyvää aikaiseksi: kymmeniä koulutuksia, tavoittanut satoja lasten parissa työskenteleviä ja kerännyt tuhansia vierailuja nettisivuille. Hankkeen vaikuttavuus on ollut merkittävää erityisesti järjestöjen liitto- ja piiritasoilla. Lasten osallisuus on sisällytetty tai tullaan sisällyttämään voimakkaammin järjestöjen toimintaperiaatteisiin, strategioihin ja koulutussuunnitelmiin. Hanke on onnistunut lisäämään lasten osallisuutta myös käytännön tasolla.
Mun Vuoro! on herättänyt laajaa huomiota ja ollut esillä järjestöjen toiminnassa sekä näkynyt valtakunnallisessa mediassa. Mun Vuoro! -nettisivut jäävät vielä olemaan, joten sivuston monipuoliseen materiaalipankkiin ja majakuviin voi edelleen käydä tutustumassa – ja kannattaakin! Mun Vuoro! -hankkeen päättyminen ei tarkoita, että lasten osallisuus ja sen edistäminen loppuisivat tähän. Hanke on käynnistänyt pieniä ja suuria prosesseja sekä toimintatapoja lasten osallisuuden vahvistamiseksi, jotka jatkavat kehittymistään. Tärkeää on, että lasten parissa jatketaan tätä arvokasta työtä ja kehitetään toimintamalleja, joilla lapset pääsisivät vahvemmin vaikuttamaan arkeen ja päätöksiin. Tässä kehitystyössä tarvitaan jokaista, myös Sinua!
|
|||
| Viimeksi päivitetty 03.10.2011 16:06 |